woensdag 13 mei 2015

Heerlijk gespeeld

Afgelopen zaterdag heb ik eindelijk de workshop bij Posthumus stempelwinkel mogen volgen. Elke keer kwam er iets tussen of was het vol... Maar het is gelukt!

De workshop werd gegeven door Miranda Degenaars, en ik ben een fan...... Wat maakt zij mooie dingen. 



We hadden 1,5uur de tijd dus het was flink hard werken. De achterkant is niet gelukt maar de voorkant is al een plaatje.  En ik ben verkocht deze techniek vind ik geweldig dus van de week nog een paar keer lekker aan de gang geweest. 


Deze is gemaakt met distress inkt, fade jeans, pumic stone en .. peacock. De veren stempels van Sheena en de vogeltjes van SU. 
Deze is ook weer zo mooi geworden maar toen kwam....... DEZE!


Deze is bijna perfect, haha de stempels zijn van Design by Ryn, zelfde kleuren als hierboven. Het zeepaardje heb ik ingekleurd met lyrakrijtjes. 

Er komen vast nog meer kaarten met deze techniek. Ben nu bezig met een rood/roze variant...geheel buiten mijn comfort zone. Ik vind het nu nog niets maar misschien ga ik er aan wennen ;)

De onderste kaart doet mee aan een challenge bij: Designs by Ryn

3 opmerkingen:

  1. Hoi Anita,
    Wat fijn dat je nu eindelijk mee hebt kunnen doen met de workshop. En wat een mooie kaarten heb je gemaakt... prachtige uitvoeringen en heel mooi die vogeltjes vooral...
    Ik wens je een heerlijke avond,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is prachtig
    Ben blij dat ik je heb leren kennen via deze weg, ik ga als het hoe is een workshop bij haar volgen in het hobby schuurtje aanstaande maandag in Ridderkerk is voor mij ook dichterbij
    Gr;Akkina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thanks for entering your project in my challenge! I love all the projects here! All beautifully subtle :)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief dat je een berichtje achterlaat, heel erg bedankt.

Populaire berichten