donderdag 11 november 2010

Brocante in de Kerk.... en de Give Away

Zoals ik beloofd had nu eens een leuke blog al dat negatieve gooi ik even weg.....ik ben in de struisvogel modus!

Ik heb een nieuwe header gemaakt het is nog niet helemaal zoals ik het wil maar ik houd hem wel zo.

Afgelopen weekend zijn we naar Brocante in de Kerk geweest, zoals jullie misschien weten had ik kaartjes gewonnen van haar maar ik kreeg ook nog een verrassing. Petra is een schat en had hele mooie dingen in haar "winkeltje", helaas geen foto's gemaakt.
Hieronder de verrassing: 2 labeltjes/2 mooie vintage kaartjes en een kerstboomkaarshouder + kaars zie foto's



 Maar natuurlijk hebben we ook nog wat gekocht:
mooie vintagekaarten
talkpoeder busjes bij Petra
2 sleutelbossen
en de JDL gekocht bij de zinkenviool













Maar ik had nog niet genoeg voor mijn Give Away dus nog even snel wat bij de woonwinkel besteld en dit alles maakt mijn give away


Een aantal vintage kaarten, een kaarsensticker van Bloomingville, een sleutelbos en ook van bloomingville de kaarsenschaal,  de talkpoeder bus die houd ik voor mezelf sorry dames!

Als je het leuk vind om mee te doen hoor ik het wel reageren graag voor 22 november.

De foto's zijn van mindere kwaliteit maar volgens mij komt het wel over, deze foto hierboven mag je gebruiken om op je blog te zetten met de link naar mijn give-away.
Alvast bedankt!





55 opmerkingen:

  1. ik vindt de letters die je gebruikt hebt in je header helemaal leuk!!! Waar heb je die vandaan?
    Je hebt een leuke give away, bijelkaar gezocht zeg! Ik zal 'm op mn blog zetten, het klinkt misschien "lullig"maar ik ben juist mijn huis aan het "uitmesten".....denk dat er iemand anders blijer mee zal zijn ;)

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh Anita, dit ziet er heel erg leuk uit!! Ik doe graag mee en zal meteen even een link op mijn blog plaatsen!

    Veel succes...lekker genieten van alle lieve reacties! En voordat ik het vergeet...je header is prachtig!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beste Anita,
    Schitterend zo je header. Mag ik geen les van je krijgen, want ik begrijp niet hoe je het voor elkaar krijgt. ;-)

    En je give away is ook helemaal leuk. Die kaarsenschaal is prachtig.....
    Ik doe graag mee. Nou wie weet....
    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie give away heb je! Daar zul je vast veel mensen blij mee maken! Ik doe niet mee deze keer, ik heb pas die prachtige give away gewonnen van Heidi en nu is de beurt weer voor een ander!
    Fijne dag, groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke spulletjes heb je gekocht. Heb zelf de JDL nog niet (krijg hem voor mijn verjaardag) maar ben al wel benieuwd wat er in staat... mooie dingen?

    Fijne avond,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie giveaway en ik ga hen direct op mijn blog zetten. Volger ben ik al dus nu maar duimen dat ik hem win ha ha.

    Wat een storm hè?
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anita
    Mooi je banner ,vergat ik te zeggen in mijn vorige reactiep fff zoveel bij te lezen en reageren .Jammer dat je geen foto's hebt gemaakt .Wat een leuke spulletjes voor je Give Away ,het winnen ervan laat ik graag aan anderen over ,ik hoop dat je dat O K vind
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige give-away. Doe graag mee hoor.
    Hopelijk is je uitslag straks positief en ik wens je veel beterschap.
    Rustig aan hoor.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jee wat een beeldige Give Away zeg...zo schattig! Ik doe mee hoor!

    en je foto ziet er prima uit hoor...wat erop staat is prima te zien :)

    Groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haaa, ik zie dat ik een keer de eerste ben. Doe heel graag mee met je give-away!
    Enneh.....die foto's is niks mis mee hoor!
    Fijne avond, lieve groet, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, dat ziet er goed uit. Die laat ik niet aan mijn neus voorbij gaan...dus ik doe graag mee!
    Zal ook even een linkje plaatsen.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een leuke blog en give away, ik ben direct volger van je geworden..
    lieve groet, cobi

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik doe graag mee en ik plaats een link op mijn blog.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtige header hoor. super
    ik doe graag mee aan je give away
    heb al een linkje geplaatst
    succes
    gr hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hij is leuk je header! Mij lukken dat soort dingen niet, zelfs van een gewone foto komt er maar een gedeelte op te staan helaas.
    Schattige dingetjes heb je gescoord in Berkhout maar wat was nou de verrassing die je van Petra kreeg?
    Ik doe graag mee aan je leuke give away en ik zal ook meteen even een link op mijn blog zetten.
    Lieve groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oja ik vergeet nog wat..
    Als alles mee zit gaan wij ook de 28e naar Anna Paulowna.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie header hoor, echt heel apart. Geniet maar een beetje van je struisvogelmodus. Dat kan je soms in een bepaalde relaxstand brengen.
    Groetjes
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Such a beautiful post and the music is delightful. I couldn't find the translator but I'll be visiting again. Jennifer jennsthreegraces

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vind je header helemaal geweldig en wat is je give-away leuk ... ik ga hem gauw op mijn blog linken.

    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik doe graag mee Anita...wat een leuke !! en zet hem ook op mijn blog hoor!!...mooie banner !!...sterkte meis !! liefs van mij......

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ha doe ook graag mee met je give away, is echt mooi hoor.

    En je header is leuk, hoe krijg je het voor elkaar.

    fijne avond groet Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. helemaal leuk je give away!
    ik doe mee....en wil je ook heel veel plezier wensenme je give away!!Ga de foto op mijn blog zetten..

    groetjes manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuk hoor Anita. Je hebt een leuke give away bij elkaar verzameld! Ik doe heel graag mee en zet een link op mijn blog!

    Gaat het weer wat beter met je??

    Groetjes
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Aaaah dom van me, heb iets te snel door gescrold
    naar je mooie foto's. Was ook zo nieuwsgierig naar je aankopen. Zal voortaan beter lezen.
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ook ik doe heel graag mee aan je prachtige give away. Ik verzamel namelijk kaarten en foto's van kinderen in een matrozenpakje :-) Je banner vind ik erg mooi zo. Leuke aankopen heb je gedaan hoor, groot gelijk dat je de talkpoederbusjes niet weggeeft. Fijn weekend gewenst, groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat een leuke spulletjes heb je gekocht, helaas kon ik niet naar de brocante fair in Berkhout, maar zoals ik het bij je lees moet het erg leuk geweest zijn...Leuk ook dat je nog zulke lieve dingen van Petra kreeg!
    Ik doe ook graag mee met je mooie give-away en waag een gok....
    Lieve groet, Anne.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuk! Er staat al een linkje op m'n blog...mooie header trouwens! Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik kwam erachter dat ik je nog helemaal niet volg! SCHANDE!! Ik lees regelmatig mee dus hoe dat nou weer kan??
    Ik doe zeker mee met je give away. Heel leuk, zal hem ook op mijn blog zetten. Heel mooi je banner trouwens. Moet ik me ook nog maar eens over buigen...
    Ik heb je gemist afgelopen zondag, was er later....Heb er ook nog een paar leuke dingen gekocht, maar nog véééél meer laten liggen. OOO wat een leuke fair!!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hello! I realy like this blog and your nice photos! I came back soon! Have a nice day! Hugs Nina

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een prachtig nummer van Marco als je hier op je blog komt!!
    Goed dat je even aangaf dat je ook een prachtige Give-away hebt. Ik wil hier graag aan me loten. Wie weet kunnen we het wel omruilen :-))
    Ik kijk net, ik vraag me af of ik al volger van jouw blog ben, zo niet dan geef ik me alsnog even op.
    Heel fijn weekend ☼
    lieve groet,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Dank je wel voor je reactie op mijn blog.
    Ik ben je ook gaan volgen hoor.
    En we wonen niet ver bij elkaar vandaan, ik woon helemaal tegen loosdrecht aan.
    En ik doe mee met je give away en zal hem ook op mijn blog zetten.
    Heel fijn weekend!
    Lieve groet Katja

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Anita,

    Via via kwam ik op je blog. Wat een leuke blog en kom ook nog binnen bij een prachtige give away. Ik ga je volgen en doe graag mee met je give away.

    Lieve groetjes,
    Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een mooie give away heb je anita!!!
    volg je al even maar doe wel heel graag mee met deze give a way helemaal geweldig vooral de sleutelbos!!!

    ga je give away wel op me blog plaatsen!

    een heel fijn weekend anita!

    lieve gr. marja

    BeantwoordenVerwijderen
  34. I would love to join your give away.

    Hugs Britt

    BeantwoordenVerwijderen
  35. heel erg leuk, leif dat je zo voor je lezers aan hetw erk bent. dat is schattig

    groetjes Renee

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Oh, what great treasures!!!!
    Have a wonderful weekend,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat is je header mooi geworden Anita.
    En wat heb je een prachtige verrassing van Peet gekregen. Door alle drukte hier heb ik er geen tijd voor gehad om er naar toe te gaan. Jammer want het lijkt me een hele leuke en gezellige Fair.
    Gelukkig zit de ZinkenViool hier vlakbij en kan ik daar ook genieten van haar prachtige winkel. Ik heb er gisteren ook de nieuwe JDL gekocht en ga er vandaag eens goed voor zitten.
    Je heb een prachtige give away samengesteld, ik sla nog even over vanwege de 3 die ik er al heb gewonnen.
    Fijne zondag en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hello

    Thanks for your lovely words on my blog.. I\m so happy to se that you enoy your self whit my blog..

    Lovely things on your photoes... I love old keys..

    have a wonderful evening

    Hugs Kerstin

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ooow wat een mooie give away! Ik waag graag een gokje!
    Ik kom hier zeker nog vaker lezen! Heerlijk zo'n blog!
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  40. hoi, wat gaaf die spullen! ik doe graag mee.
    groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Mooie header en een prachtige give away !
    Daar wil ik ook wel aan meedoen .
    Je vroeg aan mij hoe ik mijn mozaïeken maak op mijn blog .
    Ik ben lid van de Flickr foto-site en daar zijn er nog duizenden lid van .
    Daar kan je dan ook de foto's van bekijken en er de favorieten van opslaan .
    Via http://bighugelabs.com/mosaic.php ga je dan van die favorieten een mozaïek samen stellen .
    Het wijst zich eigenlijk wel vanzelf .
    Hoop dat het zo duidelijk is geworden voor je .

    Lieve groet ♥RINI♥

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hoi Anita,
    mooie header hoor , zo leuk dat je die steeds kunt veranderen , ik heb er ook al verschillende gehad.....
    Ik vind je give-away prachtig maar doe niet mee, zo hebben anderen meer kans en ik ben zelf vreselijk aan het opruimen met spullen dus vandaar.....

    Fijne dag , hoop dat het goed gaat met je , lieve groet Gea

    ps: wilde je nou nog het opstapje overnemen, er is nl nog een belangstellende..........

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hoihoi, ben natuurlijk meteen even komen kijken. Natuurlijk doe ik mee, want dit is ook al zo'n pracht give away. Ik zag ook dat ik je nog niet volgde, ben ik dus nu meteen gaan doen.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Volgens mij had ik al een berichtje gestuurd, maar op de een of andere manier niet door gekomen,, Maar bijdeze mijn gokje voor de give away..

    Lieve gr INge

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Lieve Anita
    Heb je er een mooie post van gemaak ( van je fair scores )

    ik ga ook een gokje bij je wagen hoor !!
    Liefs peet

    BeantwoordenVerwijderen
  46. i am glad you had such a good time!
    thank you for this giveaway :) i too would like to be entered ~ thank YOU !!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat een mooi give-away, hier doe ik met veel plezier aan mee. Ik ga ook een linkje op mijn blog zetten,
    liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wat een mooie give away.Graag wil ik ook meedoen.Lees je blog altijd met veel plezier.
    Groetjes Joan.

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Op de valreep wil ik toch nog jouw mooie give away op mijn blogje zetten ... ik ben helemaal weg van die mooie kaarten ... ik vind ze zoooow liefff!
    Dus doe ik graag mee!
    Kneuterig avondje toegewenst, liefs van Doortje!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Hallo,

    Via via kom ik hier bij toeval terecht.
    Je hebt een heel leuk blog,heb me dus ook gelijk maar aangemeld.

    Zou het leuk vinden om aan je give away mee te doen. Ziet er echt super leuk uit.
    Heb inmiddels een link op mijn blog geplaatst.

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wat leuk zeg, ik doe graag mee.

    Groetjes,
    Geke

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Oh, så fina saker du lottar ut! Jag deltar gärna och länkar från min blogg! Ha en fin dag!

    Kram Gugi

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Wat een leuke giveaway. Ik zou graag meedingen naar zo'n mooie prijs.

    groeten,
    Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Hola!! Es la primera vez que visito tu blog y me ha encantado las cosas tan elegantes y bonitas que muestras en el :)
    Si puedo me encantaria participar en tu bonito sorteo. :) Ya lo he publicado en la barra derecha de mi blog.
    Saludos cariñosos desde España
    Belinda

    http://lacasitadebelinda.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  55. ohh mag ik op de valreep nog meedoen met je leuke give-away? heel graag..
    lieve groet, Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief dat je een berichtje achterlaat, heel erg bedankt.

Populaire berichten