maandag 9 januari 2012

Creatief bezig geweest.

In het kader dat ik af en toe iets moet doen waar ik blij van wordt.... Heb ik mezelf maar weer aan het knutselen gezet. Op de site van Duo-Challenge was er weer een uitdaging en daar had ik wel zin in.... dus aan het werk.
Zij hebben er een kalender en een to-do-list van gemaakt. Maar aangezien ik slecht kan onthouden heb ik er een boodschappenlijst en een to-do-list van gemaakt.
Hou er rekening mee dat ik een beginner ben, dus alle kritiek is welkom... ik hoor graag wat ik anders zou kunnen doen.
De kleuren komen niet helemaal over het is een beetje grijs weer en fotograferen is dan niet zo heel erg mooi... maar zie hier mijn exemplaar:


natuurlijk weer met bloemen... die ik overigens zelf maak,
witte bloem = een kantje gerimpeld daarin een bloem van koffiefilters erop.
grijze vilt bloem van de pineconedie gemaakt van TH
de grote bruine bloem is Hero arts stempel, gestempeld op papier van
La Blanche (heel wit en glad) en daarna met water uitgesmeerd..
De koffiefilters zijn door de koffie en de thee gehaald wat kaneel erover heen.
ze ruiken heerlijk daarna in de oven laten drogen.


en de to-do-list
Zie je wel shopping list
de vogel gestanst uit een lint van
velours (het staartje hangt
hier naar beneden volgende foto hangt
 hij weer recht ;)


En nog maar eens het geheel!
Zoals gezegd wil ik met deze layout meedoen met de volgende uitdagingen:

Duo Challenge #13 van Duo Challenge


Friday Challenge "Vervlogen tijden" van Scrapdelight hieronder de uitdaging van Scrapdelight



Dames als ik het niet juist gedaan heb hoor ik het graag ik ben nog niet zo bedreven in de uitdagingen/challenges.

25 opmerkingen:

  1. Dat is niet te zien, dat je een beginner bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoezo beginner? Het is prachtig Anita en je bloemen slaan alles!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je anders vergevorderd hoor :-)!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart zeg !! superrrr....erg mooi gemaakt hoor...liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ria... ik ga jou even als proefkonijn gebruiken ik zie dat je op een reactie kan reageren... ben benieuwd of je dit ook gaat zien.
      groetjes
      Anita

      Verwijderen
  5. het ziet er super uit hoor!
    helemaal leuk!
    en hele mooie kleuren!

    groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jaja.....een beginner.........dat is anders niet te zien hoor !!! Het is prachtig geworden.
    Lieve groetjes van Bianca xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn de bloemen mooi!!
    Leuk idee...
    Fijne week
    liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij een beginner ?
    Ik zie er geen snars van.
    Wat is dit mooi,zeg.
    Ga zo door.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat heerlijk om zo lekker bezig te zijn Anita, en het resultaat mag er zeker zijn!!!!!!

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Anita, ik doe je het niet na hoor, freubelen is niet echt mijn "ding". Maar ziet er goed uit toch ? IS wel wat voor mij, ik vergeet ook alles. Is soms niet handig met 3 winkels :-) liefs Lejo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou hier zou ik ook erg blij van worden .Wat is dit mooi geworden,prachtig met die bloemen!!
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Anita,
    Ik heb hier helemaal geen kaas van gegeten, dus ik zie echt niet dat jij een beginner bent hoor. Ik vind het prachtig mooi gemaakt. En je bent weer lekker bezig geweest met iets waar je zelf blij van wordt. Dat is het belangrijkste toch?
    Ik wens je nog een heel fijne week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat mooi!! En jij bent een beginner? Ik wil over 1 jaar jou werkjes zien, dan zijn ze vast helemaal de mooiste!!
    Leuk idee om je bloemen met kaneel te bestrooien zodat ze lekker ruiken.
    Groetjes,
    Nettie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow, mooi hoor en die bloemen zijn echt super mooi.

    groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig is dit zeg!!! Mooie bloemen!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. heel mooi gedaan
    gr Linda (gastdesigner duochallenge)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Anita, ik las je vraag bij mijn tips en trucs maar ik zie ook bij jou beantwoorden staan. Dus waarschijnlijk is je vraag al opgelost? Anders moet je mij maar even mailen als je nog vragen hebt. homemade-tanja@online.nl

    verder kan degene waar jij op reageert de beantwoording alleen maar lezen als zij teruggaat naar jouw post.

    Groetjes
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Bedankt voor het mee doen aan onze Challenge. Mooie creatie heb je gemaakt hoor. Je zou zeker niet zeggen dat je een beginner bent.

    Groeten van Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gosssie...dat is mooi, daar wordt je wel blij van ( je wil af en toe iets doen waar je blij van wordt...wie niet?)

    En...ik vind de minst gekleurde ( grijze) rozenkopjes persoonlijk ook het mooist, daar komen nu ook mooie grijze rozen borden bij ...

    Die andere, die zijn leuk om iets mee te doen, net zoals ik er iets mee wil gaan doen, voor de rest staan ze in de schuur( mijn museum) , echt niet binnen..veels te druk.
    maar zo in de zwarte kast staat het wel leuk, en af en toe eens kitcherig doen met een verjaardag of zo, valt meestal wel in de smaak...
    ( nee, het is geen verjaardag dan)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Fabulous work Anita. I just popped over to say thanks for stopping by my blog and becoming a follower and for your lovely comment, I really appreciate it.
    luv and hugs {brenda} xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik vind je kaart anders super goed gelukt! Hoezo beginner??

    Lekker ruikt dat he, als je iets kleurt met koffie!!

    Groetjes Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw, dat doe je goed !!

    Groetjes Wesley

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Die kaart is super zeg!
    Wat leuk gedaan allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief dat je een berichtje achterlaat, heel erg bedankt.

Populaire berichten