vrijdag 10 september 2010

Even snel...

Zoals ik gisteren beloofd heb zou ik nog even een foto maken van het medaillonnetje en wat ik er mee ga doen.


Hierboven een uitstalling op mijn boekenkast de foto is niet helemaal geweldig maar als je helemaal achteraan kijkt zie je het medaillonnetje hangen aan een witte kaars, ik heb een wit draadje door het medaillonnetje gestoken en deze achter vast gezet met een speld. De speld en het draadje zijn niet te zien.
Verder een heel oude spuitfles, die ik jaren terug eens in Frankrijk heb gekocht, mijn schaapje (ik ben gek op schaapjes) en veel armeluis zilver. De A, het ornamentje, de houten klossen, de ansichtkaart en het zilveren waxinelichtje komen bij "de woonwinkel" vandaan.


ik heb nog een foto gemaakt van alleen de kaars zoals gezegd het draadje is niet te zien.
Ik heb nu 4 van deze medaillonnetjes en die andere 3 komen op mijn zilveren kandelaars met drie kaarsen..
je kan ze natuurlijk ook plakken maar dan kan je ze daarna niet meer gebruiken en dat vind ik wel zonde.

14 opmerkingen:

  1. Hoi Anita, via via kom ik op je blog terecht, wat heb je mooie spulletjes, ik ga je volgen,
    fijn weekend van Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En nu heb je er al weer je 4e volger bij :) Zo gaat het snel haha. Welkom in blogwereld, al doende leer je steeds meer hoor. Maar je blog ziet er al heel leuk uit.

    Groetjes van Marian.
    (OH en als je de blogs van de personen die een reactie achterlaat wilt lezen, bv de mijne ;) klik dan gewoon op mijn naam en dan kom je er vanzelf wel)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. THANK YOU so much
    for you sweet words:)You are right i am going to
    style a forrest wedding this weekend.

    Love and hugs, Annaleena

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Anita, leuk dat je een berichtje achterliet op mijn blog en meedoet met de give away. Ik zie dat je nog niet zo heel lang aan het bloggen bent, maar je blog ziet er al heel mooi uit. Wat heb je een prachtig sfeerhoekje hier en wat leuk hè zo'n medailonnetje op een kaars, dat geeft het net iets speciaals.
    Veel blogplezier en ik ga je volgen.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. he leuk een nieuw blog. ziet er al super leuk uit. mooi hoor dat medailion. ik kom zeker vaker even langs
    gr hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anita, kwam zomaar op je blog terecht, welkom!! Nu oppassen hoor, heel verslavend haha

    Fijn weekend!

    Groetjes, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Anita, bedankt voor je berichtje, enne met mij erbij zit je al op 8 volgers. Groet Emmy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hello Anita!
    Yes I did paint my urnes a few years ago. I just used some left over paint...

    You have a very nice blog!!!
    Have a great weekend!
    Susanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha Anita,
    Hier is je volger nr. 10.
    Je bent ook welkom bij mij hoor.
    Leuk dat je in een ark woont, heb ik ook jaren gedaan en gelukkig woon ik nog steeds aan het water.
    Bloggen is heel leuk maar verslavend;)
    groetjes
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Thank you for visiting my blog. The pictures are from my weekend house and I have been painting the window frames white, they were dark brown earlier. I think it made a great difference. I wish you a nice weekend. Hugs !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Anita, bedankt voor de link naar je blog, ik had er vanochtend al naar gezocht. Heb al even rondgekeken op je blog. Ik ga vanavond uitgebreider je stukjes lezen en foto's bekijken. Groetjes en geniet van het weekend. Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik las net je reactie en zag dat je me gaat volgen. Dus even nieuwsgierig hier koekeloeren...Leuk blog! Pas op, het is wel verslavend....maar wel een hele leuke verslaving. Mooi het medaillonnetje en sfeerhoekje zo.
    Groetjes, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi
    Kom hier via Renny en ben gelijk verkocht. Ziet er gezellig uit en je bent nog maar net begonnen, dat belooft wat! Kom eens bij me langs, groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie plaatjes! Ziet er heel gezellig uit'!

    Groetjes, Ilona

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief dat je een berichtje achterlaat, heel erg bedankt.

Populaire berichten