dinsdag 3 januari 2012

Geboorte kaartje gemaakt.

Tja dames ik weet het, het is weer veel te lang geleden dat ik een post heb geschreven.. maar ik ga het goed maken! Echt waar.

Voor nu wens ik je, als ik dat nog niet gedaan heb, alles wat wenselijk is voor het 2012, gezondheid, een nieuwe baan, afvallen, creativiteit.... ga zo nog maar door. En als je dan wat over hebt.. stuur het dan even stiekum naar mij!

Op de site van "Elke Kaart een Feestje" is er een uitdaging Geboortekaartje. En laat ik nou net een geboortekaartje hebben gemaakt, dus ik dacht kom maar op!

Hier is het originele kaartje:


Ik vind het altijd leuk om het kaartje op mijn manier na te maken.. of er in ieder geval iets mee te doen. En ik ben tegenwoordig heel veel te vinden op Pinterest en daar viel mijn oog op een kaart ze noemen het inchies...en ik was verkocht dus ik heb een kaart gemaakt met de inchies "techniek" en dit is helemaal mijn ding.


Niet ingewikkeld en alleen de tekst en de naam zijn met 3d bevestigd. Ik heb nog een geboortekaartje en die wil ik ook op deze manier doen.. alleen hier daar is het een plaatje over de hele lengte van de kaart dus ik moet zelf de vierkantjes gaan creeeren.
Ik ga hem zeker hier nog laten zien.. en misschien dien ik die dan wel in voor de uitdaging van "Elke kaart een Feestje"
Bedankt voor het lezen.

Thea met mijn arm gaat het ... redelijk... maar er spelen nog meer zaken die een chirurg helaas niet kan verhelpen dus ik ga op zoek naar een goede psycholoog en ik hoop de antidepressivum buiten de deur te kunnen houden.

18 opmerkingen:

  1. Wat leuk, voortaan gewoon 2 geboortekaartjes vragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geen idee wat Pinterest is maar je kaart is super leuk en direct goed voor dat hele nieuwe challenge blog, wat een leuk begin in 2012!
    Ik duim dat je de weg terug weer vindt Anita, koppie op!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hier kan ik ook wel verslaafd aan raken, wat het je dit mooi gedaan. Geen idee hoe het gaat, maar daar hebben we google voor, ga ook zeker even kijken.

    Groetjes Von

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Anita...Ik stuur je nu alle goede dingen die jij je wenst voor het nieuwe jaar en dat je arm ook weer een stuk beter gaat hoor !!!Je kaart is trouwens super leuk geworden !!!
    Lieve groet....Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook voor jou een gezond en gelukkig 2012.
    Je geboortekaartjeis echt prachtig geworden.
    Succes met je "koppie". Praten ( en erover schrijven ) lucht echt op, weer ik uit ervaring.
    Liefs Bianca xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk gedaan dat wordt vast gewaardeerd!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk kaartje......en ik wens je het allerbeste...en ik denk.....dat ie morgen binnen komt denk ik......liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk idee zeg dit geboortekaartje!
    Bedankt voor het meedoen met de uitdaging op Elke Kaart een Feestje! Zou je nog even een linkje willen plaatsen naar ons blog? (=voorwaarde voor deelname aan de uitdaging)
    Dank je wel.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk en origineel idee om met behulp van het echte geboortekaartje een kaartje terug te maken!

    Mag ik je dan nog even vragen een volgende keer terug te linken naar je berichtje en niet naar je blog? (op de titel van je berichtje klikken, dan krijg je boven in de balk de juiste http). En om helemaal lekker te zeuren....zou het fijn zijn als je de woordverificatie uit zet dat scheelt ons veel tijd bij het achterlaten van reacties ;)

    Hopelijk wil je een volgende keer nog steeds mee doen!! LOL

    Super dat je mee doet met Elke Kaart Een Feestje!

    Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Vergeet ik er helemaal bij te zetten, maar super leuk dat je meedoet met Elke Kaart Een Feestje!
    Wil je nog wel Elke kaart een feestje doorlinken naar ons blog? Anders telt je kaart niet voor de Challenge! Dat zou jammer zijn!
    Nogmaals groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk om op deze manier een kaartje te maken! Voor 2012 wens ik je veel geluk, liefde en gezondheid (en dan vooral voor je arm!)

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super schattig kaartje!!!
    Leuk dat je mee doet aan de challenge van Elke Kaart Een Feestje.

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk idee om het originele geboortekaartje te gebruiken voor een felicitatiekaartje. Leuk dat je meedoet met de 1e uitdaging van Elke Kaart Een Feestje.
    Groetjes Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Voor jou een sprankelend en gezond 2012 gewenst, vol liefde, vriendschap en geluk!

    Wat heb je een mooi kaartje gemaakt!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  15. prachtig hoe je dit gemaakt hebt van het originele geboortekaartje!!
    Hartstikke leuk dat je meedoet bij Elke Kaart Een Feestje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Helemaal goed zo hoor Anita!
    De link is duidelijk en werkt ook nog ;-)
    Bedankt dat je het hebt aangepast!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. heel erg top dat je meedoet met onze 1e challenge van EKEF.
    mooi kaartje is het geworden
    gr Anja DT-EKEF
    www.scrap4yfun.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuk kaartje heb je gemaakt!!!!
    Bedankt voor het meedoen met de challenge van EKEF!!

    groetjes Arjette.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief dat je een berichtje achterlaat, heel erg bedankt.

Populaire berichten