zondag 21 augustus 2011

En ik heb gekocht.....................ohhh dit is echt heel erg....

Voor de vakantie had ik een bestelling gedaan bij De Stempelstudio mijn ouders wonen in Schagen dichtbij Karin dus ik kan de verzendkosten uitsparen.... hier had ik dus een aantal stempels besteld en deze 2 zijn al binnen gekomen.

De butterfly suite van Penny Black.
Ik vind hem helemaal prachtig!
Voor mijn vakantie had ik er nog een met
een roos gekocht. Ze hebben zoveel details
ik kan niet wachten tot ik er aan kan beginnen.

Een "oude" stempel van Hero arts bedoelt
als achtergrond voor mijn kerstkaarten

Mijn distress inkt koop ik altijd (nou ja toevallig heb ik ze elke keer bij haar besteld) bij Scrap en more een heerlijke winkel (niet te groot dus overzichtelijk), deze soorten heb ik via de webwinkel bij Angelique besteld.

Voor bijvoorbeeld mijn Butterfly Suite stempel van Penny Black
kan ik niet zonder distress inkt ;) heb nu alle tinten
groen, blauw, grijs en rood op voorraad
Nu ben ik nog op zoek voor mooi papier waar ik op kan
stempelen en kleuren, dus iemand een tip? Ik hoor het
graag.
 Tja en toen was het vrijdag en vrijdag gingen we naar Den Haag (voor de therapie) dat viel een beetje tegen want de therapeut en de dokter vonden dat ik te hard achteruit was gegaan en zij wilde dus niet met de therapie beginnen.
Zij hadden besloten dat er toch nog maar een spuit met cortiso(weet ik veel)spul in moest, deze dokter doet dat ook met contrastvloeistof zodat hij direct kan zien of het in de juiste plek ingespoten. Die prik ja ik ben niet kleinzerig maar het is niet mijn favoriet, volgens mij gaat hij dwars met die naald door je bot ofzo.. want het is al een naar geluid en een nog vervelender gevoel.
Maar goed volgende week terugkomen en dan gaan we als het goed is met de therapie beginnen. Voor nu nog een paar dagen rustig aan mijn arm niet overbelasten/strekken.
De bijwerkingen waren ook wel weer "grappig" ik loop al een paar dagen met een rood hoofd net of ik koorts heb.. mijn wangen gloeien van mijn  hoofd.. maar dat had de dokter al gezegd dat ik daar rekening mee moest houden.

Maar goed ik moest en zou nog naar Scrapdelight want ik wilde de ....... tatata....BIGSHOT hebben!
Met veel pijn en wankel op mijn benen heb ik hem gekocht.

En die heb ik dus gekocht de Bigshot met startersset.
De platen zitten erbij 2 dies en een Bigdies een embossing-
folder, wat cardstock (dat is van dat papier als je geembossed
hebt en je gaat erover heen met een schuurpapiertje dat je dan
het embossed gedeelte een beetje eraf schuurt en dan blijft er
een wit gedeelte over... (ik zeg het natuurlijk weer te
ingewikkeld maar het is erg leuk papier)

Ook nog gekocht bij Scrapdelight het papier van Maya ((Life in the country) wat is dat toch mooi) nibbs (om met mijn distressinkt kleine stukjes in te kleuren) mooi papier van Echo park (victoria gardens) met doileys en de schaar van Tim Holtz!

Ook op de foto een stans van Crealies de nr. 2 en van
Marianne design de snowflakes, helaas lukt het me nog niet
om deze ook daadwerkelijk uit te stansen ik heb een hele mooie
uitleg gehad van Michelle bij scrapdelight maar dat was met
een ander platform in mijn set zit een platform zonder tabjes
en ik vrees dat ik die er nog bij moet kopen of zo om deze
stansen te kunnen gebruiken, maar ik heb de vraag uit staan
bij Scrapdelight dus ik weet zeker dat ze hier op terug komen.

De volgende dag, zaterdag, moest ik naar de kapper dit doe ik altijd nog in de buurt van mijn oude woonplaats (in de kop van Noord Holland). En mijn moeder wilde nog graag kerstpapiertjes hebben om kaarten te maken dus hadden we bedacht dat we met dochterlief naar Den Helder zouden gaan naar de winkel van Simpel-scrappen, we waren er nog nooit geweest maar ook hier hebben ze weer van alles dus daar zijn we even zoet geweest.
Aangezien ik nog niet kon rijden heeft mijn man ons gebracht en die is even doorgereden naar de boot en ons achtergelaten in de winkel.

Mijn dochter is met vriendlief op vakantie geweest in Frankrijk en ik heb haar huiswerk gegeven... haha ze moet van mij een album maken met foto's van de vakantie en ik betaal het papier/album etc., dus dit is wat ze tot nu toe heeft uitgezocht. Het papier is van Gypsies en de album van Bo Bunny. ik ben benieuwd hoe/ en wat ze ervan gaat maken. Ze moet het deze keer helemaal alleen doen, zonder hulp van moeders).


Ik was op het internet al een tijdje opzoek naar een winkel die de oude serie van Bo Bunny heeft (Midnight Frost) bij Simpel-scrappel hadden ze helaas niet meer alle papiertjes maar wel nog een paar en ook nog in de uitverkoop!
Als er nog mensen zijn die dit lezen en denken he dat heb ik ook nog ergens op de plank liggen... ik hou me aanbevolen (ik ben nog op zoek naar nog een paar papiertjes van deze serie)


Mijn tantezeggertje wordt 1 september 15 en daar moet natuurlijk een kaart voor gemaakt worden dus speciaal voor haar papier gekocht van Theresa Collins in de kleuren zwart/grijs en roze en een beetje bling ;)



Dit zijn de laatste aankopen ook nog bij Simpel-scrappen gekocht een mooi papiertje van Webster pages uit de serie Sweet Season prachtige kleuren.

Nog wat bling-bling en een mooie stempel van Hero Arts
met sneewvlokjes (rara wat is het thema voor mijn
kerstkaartjes... tja sneeuw!)
Tijdens de vakantie zijn we weer eens lang een Xenos geweest en daar hebben ze ook leuke dingen voor op kaarten (je moet er gewoon af en toe langs lopen, net als de Action zeg maar) ik heb er van die leuke hangers gekocht deze gaat zeker op een kaart!  


Na mijn inkopen van van de week moesten er weer een aantal opruimbakken bij.... tja hoe bedoel je hebberig?!



Goed dames dit zijn weer alle inkopen ohhh wat erg he... het is wel heel veel.
En ik heb nog een bestelling uitstaan bij Stempelstudio en ik heb al weer een paar nieuwe stempels gezien die ik ook "moet" hebben.... maar vooralsnog eerst maar weer eens kaarten maken.... Als mijn dochter nu wat vaker thuis zou zijn ;) maar ja die moet haar tijd verdelen.
Zo gauw we iets gemaakt hebben laat ik het weer zien.

Van de week krijgen we mijn schoonouders op bezoek die komen langs varen met hun boot en kunnen hier lekker aan de steiger liggen... mijn schoonmoeder kan dan weer haar was wegwassen en vrijdag mogen ze met mij mee naar Den Haag omdat ik niet weet hoe ik er dit keer vandaan kom.
Manlief doet dit aankomende weekend mee met de 24uurs race (zeilwedstrijd) en die gaan we met zijn allen op zaterdag middag (ietwat beneveld, mijn man dus he...) ophalen. Dus weer een drukke week... ik moet gewoon nog doorwerken tot 1 oktober en dat kost best wel wat energie maar we houden het vol!
Groetjes en bedankt voor het lezen maar weer.


29 opmerkingen:

  1. Jij kunt maandenlang vooruit zou ik denken...tjonge zeg, wat een creativiteit!

    Sterkte met je schouder, het is een langslepende kwestie...vervelend hoor!

    Ik wens je een fijne zondag! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een drukte Anita...wat een boel leuks voor je hobby weer !!..enne heel veel sterkte met je schouder he???.....liefs van mij....xxx....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat gaat helemaal goedkomen deze winter met jou! Succes bij therapie!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nou voorlopig kun je voor uit.
    wat een gave spullen allemaal.veel plezier ermee.
    groetjes marian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Whahahah ik ga plat hier en ik kijk in de rondte in mijn hobbykamer en zie ook zoveel haha,ik kocht mijzelf ook suf,heb bakken met Magnolia`s en ga zo maar door,je bovenste stempel is een dotje,ik stempel op Canson`Montval`Aquarelle 300grams en kleur met een mini penseeltje,heb ook wel waterpennen maar die penseeltjes vind ik mooier en fijner om mee te werken,ik wens je een fijne week en veel knutsel plezier toegewenst,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik hoop voor jou en je knutselspullekes dat het een LAAAAAANGE winter gaat worden ;)!

    Die "corto"spuit......hm hm...ken 'm....he's NOT a friend of mine....maar alles wat evt helpt ondergaan we maar he ;)!
    ik wens je sterkte, en toch een fijne week!!!

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij hoeft je komende tijd dus zeker niet te vervelen ,wat veel aankopen.Pas je wel een beetje op jezelf !!
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Anita,

    Wat heb jij jezelf lekker verwend! En wat een mooie spulletjes allemaal. Ik heb zelf 12 distress inkt pads op de beurs in Zwolle gekocht en het loont echt om eerst goed rond te kijken. De duurste die wij tegen kwamen was 6,25. Ik heb het gelukkig wat beter gedaan. Ik kocht 12 pads voor 46 euro wat neerkomt op 3,83 per stuk. Niet verkeerd dacht ik. Ik ben alleen vergeten bij ik ze gekocht heb hi hi. Heel veel knutselplezier met al je nieuwe spulletjes en hopelijk voel je je snel wat beter!

    Groetjes,

    Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goed van je dat je al die leuke dingen hebt gekocht, wat zul je een inspiratie krijgen en wat zul je die goed kunnen gebruiken met de tijd die eraan komt.

    Vervelend van je schouder, getsie ik hoop voor je dat het gauw beter wordt.

    Fijne week, en sterkte met werken want je motivatie zal ver te zoeken zijn.

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Als ik je zo lees,hoef jij je voorlopig niet te vervelen.
    En beterschap met je schouder.
    Want dat is erg lastig,lijkt me zo.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat lekker veel nieuwe spullen heb je gekocht!
    Hoop dat het fröbelen gaat met je schouder.
    Toevallig heb ik laatst het zelfde papier van 7gypsies in den helder gekocht om een travel journal van te gaan maken.
    Ik zal eens kijken wat ik nog heb liggen van dat midnight frost papier heb liggen, ik doe er toch niets meer mee.
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je een mooie spulletjes allemaal gekocht ... dan komen de ideeen vanzelf wel weer los wens je veel sterkte met je arm doe rustig aan ... fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat heerlijk om al deze mooie spulletjes te bekijken, ik krijg meteen zin om daarmee aan de slag te gaan:) jij komt zo de herfst en winter wel door!
    wel rustig aan doen hoor met je schouder, af en toe wel even een pauze nemen..

    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow, dit is allemaal super, supermooi. De big shot, geweldig. Je zult je echt niet vervelen de komende tijd en hebberig ach dat hebben we allemaal toch wel eens, geniet van je mooie spulletjes. De kaarten zullen we wel voorbij zien komen.

    Sterkte nog met je schouder.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Die cortisone spuiten , ken ik ja, Op zich heb ik er nooit zoveel last van maar als ze even verkeerd gaan...auwie.
    Maar je bent lekker aan het shoppen geweest, heel veel plezier met je nieuwe spullen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ppppppfffffffff....ik word al moe als ik dit alleen maar lees!! Hihihi........je bent wel lekker bezig, zeg!

    Leuke spullen kocht je!
    Er is wel heel veel prijsverschil wat die inkt betreft, niet? Als jij er al zoveel gekocht hebt, dan heb je vast een goedkoop adresje gevonden! Mooi spul is het!


    Veel sterkte met je schouder,ik hoop dat het nu wel gaat lukken!

    Groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zozo je hebt je zelf goed verwent !!!
    Erg mooie dingen heb je gekocht
    Heel veel knutsel plezier ermee !!
    Groetjes, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ZO..ZO..jij bent heel wat van plan. Wat een creativiteit zeg tjonge tjonge.
    Maar als ik nu over mijn beeldscherm naar buiten kijk dan is het wel echt knutsel weer.
    Heel veel sterkte met je schouder.Ik hoop voor je dat je er baat bij hebt.
    Een warme groet van Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Helemaal geweldig dat ik toch niet de enige ben die eigenlijk misschien wel te veel koopt ;-)
    Allereerst natuurlijk een goed hertel anders kan je niet naar hartelust stempelen toch ??
    Toevallig heb ik ook sinds een weekeen Bigshot gekocht en wat om mee te werken .
    Heb niet geweten dat hij eigenlijk niet compleet is , de dunne stanzen gaan niet en de kleinere stanzen van Tim Holtz gaan er ook niet door .URGH.....
    Moet nog contact opnemen wat er dan nog bijgekocht moet worden .
    Toch jammer dat ze daar geen melding van gemaakt heeft .
    Hoop dat je er veel plezier van mag hebben .
    Lieve groet ♥RINI♥

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Anita,
    Wat heb je allemaal leuke dingen gekocht-gevonden-besteld... Ik heb echter geen idee wat je er allemaal mee kan gaan doen, ben niet thuis in het hele scrap-gebeuren, maar het ziet er indrukwekkend uit hoor. Ik wens je in ieder geval heel plezier ermee...
    Ook veel succes met de therapie en hopelijk zul je nu snel eens een positief resultaat hebben, zodat je je weer flink beter gaat voelen en ook echt aan de slag kunt met al die mooi spulletjes.
    Ik wens je een heeeeeel fijne avond,
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Die prik... dat klinkt inderdaad niet fijn; sterkte ermee! Wat een geweldige aankopen heb je gedaan en zo lekker veel ;) Dat wordt heerlijk knutselen met dit herfsachtige weer...

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Anita, bedankt voor je reactie op mijn blog en ik vind dat je een heel gezellig blog hebt met allerlei leuke ideeen! Vooral de titel wekte mijn nieuwsgierigheid........mooie dingen......creatieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuk he, al die inkopen. de Big shot heb ik ook aangeschaft.
    Zie het plaatje op mijn blog. Als we ergens mee vastlopen kunnen we het misschien aan elkaar vragen. Overigens ik ben je volgster geworden. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  24. hahaha, jij doet hetzelfde met kaartenmaakspullen als ik met lycra en kantjes voor mijn lingerie maak hobby.
    Ach je bent er me van straat toch? geeft een fijn gevoel, al die leuke spulletjes..

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hai Anita, mocht je binnenkort weer naar je ouders toe gaan...rij dan even door Heerhugowaard.
    Bij Paulines Hobby Paradijs op de middenweg hebben ze de hele serie van Midnight Frost liggen.
    Zelf heb ik alleen nog maar een paar restanten liggen.
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi,
    Ik kwam al bloggend op je blog en zag je vraag over waarop te stempelen en in te kleuren.
    Ik gebruik 300 grams aquarelpapier. Dit neemt alles goed op en je kunt er goed mee 'bijkleuren'. Ik gebruik mijn correspondentiekaarten niet meer voor in te kleuren met Distress Ink.

    Succes!
    Groetjes Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Anita, nu feliciteer ik jou want je hebt de candy van Marianne Design gewonnen!!! Wel niet zo'n grote prijs waar jullie jaloers op zijn zoals Mignon op mijn blog schrijft maar toch wel een leuke.........alle candy's zijn gewoon super leuk maar ik heb wel zo'n mazzel dat het bijna eng wordt!! Ik geniet er enorm van want het houdt vanzelf een keer op.

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat heb je allemaal leuke dingen gekocht-gevonden-besteld.Overigens ik ben je volgster geworden

    groetjes Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  29. hahahaha zo herkenbaar allemaal!
    geniet ervan..........

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief dat je een berichtje achterlaat, heel erg bedankt.

Populaire berichten