donderdag 3 november 2011

Verjaardagskaart gemaakt.

Op de blog van Mieke stond een leuke candy, je kon een reactie achterlaten en dan iets winnen maar je kon ook een verjaardagskaart naar haar toe sturen... want ze is vandaag jarig.

En ik had meteen zoiets van ja! dat ga ik doen... ik maak meestal kaarten voor iemand want daar krijg ik dan de meeste inspiratie uit.
En dit is de kaart geworden, ik heb begrepen dat hij heelhuids aangekomen is dus ik kan hem nu wel showen.
Ik hoor graag wat jullie er van vinden...

ik vond het weer eens iets anders.....
Natuurlijk mogen de bloemetjes niet ontbreken

Ook aan de binnenkant nog een klein bloemetje.
Ik dacht echt dat ik meerdere foto´s had  gemaakt meer van de binnenkant maar blijkbaar niet.

Wat heb ik gedaan-gebruikt.
Het papier is van  My Mind´s Eye `Life Stories`
2x de tag van Tim Holtz gestanst en deze geplakt op een bestaande vierkante kaart de onderkant heb ik afgeknipt zodat de kaart kan blijven staan.
Daarna ook weer van Tim Holtz 3x de paspop uitgestanst 1x in ribbelkarton, 1x in het ruitje en 1x voor het jurkje, rond de hals heb ik gebruikt Glitterliner van Viva in de kleur bronze.
De parels zijn ook van Viva maar dan de Perlenpen kleur 102
De veren komen bij de Intratuin vandaan uit de koopjeshoek en paste perfect bij mijn plan.
De bloemen zijn ook weer stansen van Tim Holtz en het papier daar zie ik geen bedrijfsnaam op staan maar het heet rosepaper geloof ik.
Ik heb zelf met dubbelzijdig tape - papier - glimmermist en de printer een tekst gemaakt (het dubbelzijdige tape komt bij de Action vandaan)
en ook de knoopjes zijn van de stans van Tim Holtz.
Ik heb natuurlijk wat distress inkt gebruikt, weathered wood, fired brick en walnut stain.
Aan de binnenkant had ik ook nog de tekst gemaakt zoals aan de voorkant met:

Girl
It´s your birtday


Hoop dat jullie hem leuk vinden en ik hoor graag jullie reacties of kritiek.

4 opmerkingen:

  1. Mooie kaart !!
    Mooie kleuren ook.
    De veren zijn super.
    Alvast een fijn weekend
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kritiek ????...hij is prachtig !!!!......echt goed gedaan hoor !..liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig en heel apart!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je ook met je dochter en moeder geweest bent! hoop dat je het net zo gezellig als wij hebt gehad! Ben benieuwd naa je tag! Deze creatie vind ik ook erg origineel en super!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief dat je een berichtje achterlaat, heel erg bedankt.

Populaire berichten