zaterdag 5 maart 2011

Aanvulling op mijn schapenfarm


 

Even een kleine post ik wil even mijn aankopen laten zien.
Vorige week een bestelling geplaatst bij Brocantewebshop.nl want ik kwam deze schapen tegen en die had ik nog niet..... en je snapt ik kon deze niet laten liggen...
Had ik ze maar eerder gezien want Bonnie had er nog maar 1!



Preview van mijn zelfgemaakt paaseieren...

Normaal gesproken zou ik zeggen 1 is geen... maar ik kon dit niet voorbij laten gaan hoor.. dus ik heb er een besteld plus een krans van veren... (helaas nog geen foto van gemaakt) maar zeg nou zelf is het geen schatje.... en hij heeft al weer een mooi plaatsje gekregen.

Zelfs de achterkant is zooo mooi!

Ik was vorige week op zoek naar roze ranonkels maar helaas ;) ik kon
alleen maar witte vinden wat erg he????
Wij (mijn dochter en ik) zijn begonnen met de paaseieren te beplakken en het is heel verslavend we hebben er al een aantal maar ze zijn nog niet helemaal af... op de 4e foto zie je al een preview.... maar die van Heidi zijn nog steeds te mooi en niet te evenaren wil je ze nog even bekijken? (klik)

Ook met mijn dochter heb ik een aantal kaartjes gemaakt als je nieuwsgierig bent (klik)

We hebben de laatste tijd aardig wat uitstapjes gemaakt voor onze nieuwe hobby.... mijn bankrekening maakt overuren ;)

Dames ik wil jullie allemaal weer bedanken voor alle lieve reacties en Yvonne ja die eucalyptus zijn echte.. voor 1,5euro koop je op de markt een bosje en je kan ze redelijk mooi laten drogen en als ik ze zat ben koop ik weer nieuwe maar voorlopig blijven ze nog even.
We hebben nog geen nieuwe (mooie) foto's gemaakt van de "plank" maar dat komt er wel aan.
Ik heb vandaag ook nog mijn bestelling bij "Brocaatje at Home" binnengekregen maar daarover later meer.
Goed mijn portemonnee is leeg en ik ga nu bij manlief op de bank zitten, met een lekker wit wijntje, naar Eigen huis en tuin kijken.
Prettige zaterdag nog.... 

18 opmerkingen:

  1. Balen dat je bij Bonnie maar één schaap (eh...ram) kon bestellen, maar deze staat zo ook mooi hoor! Tja, met al onze hobby's vliegt het geld inderdaad de deur uit, maar dat is goed voor de economie moeten we maar denken hi hi!

    Ik wens je een fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben gek op schapen en heb zelf onechte en echte schapen.
    Je foto's zijn erg gezellig!

    Fijn weekend,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. geld moet rollen, goed voor de economie ;)!
    Schattig schaap, en volgende week een nieuwe kans voor roze ranonkels!!;)

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellig blogje.Je aankoop is leuk hoor en het maakt een gezellig hoekje.Ik moet een beetje lachen om de Ranonkels ,ik zocht witte en vond Roze ,bij jou was het andersom.Gezellig zo samen met je Dochter dezelfde hobby hebben!! Het heerlijk geurende Eucalyptus is niet voor mij weggelegd door de allergie van Mikki ,zoo jammer!!
    Fijn weekend,liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow dit is wel een heel mooi schaap zeg..wat een plaatje
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waar kun je leuker geld aan uitgeven dan aan knutselspullen en mooie schapen. Veel leuker om naar te kijken dan naar geld.
    Gezellig om met je dochter te knutselen.

    Groetjes
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig schaap !!! leuk hoor...geniet samen op de bank !!...wij moeten nog eten....hemmes is er nog niet.....zuchttt....liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig je schaap en wat gezellig dat je met je dochter knutselt,ik wens je een fijne avond,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Anita,
    Je hebt een hele mooie schaap gekocht. En de witte ranonkeltjes vind ik wel heel mooi.
    Portemonnee leeg maar "de schaapjes heb je in ieder geval op het droge".
    Heel fijn weekend, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ben benieuwd wat er nog meer komt;)) Leuke aankopen hoor..
    Oh en dat knutselen met je dochter, heerlijk!

    Geniet van het weekend..

    Groetjes, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat staat je schaap er mooi bij.. Het word een hele boerderij thuis.. En jaa ik vind het heel erg leuk om samen met je te knutselen.. ik verbaas me elke keer weer hoe leuk de uitslag is.. Hopen dat we nu ook een keer winnen met een challenge.. Maar vind het in iedergeval heel erg gezellig..

    Dikke kus..
    je dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo ben ik m et jouw reactie bezig en dan ben ik opeens bij je dochter. Hoezo nieuwsgierig......
    Maar wat een mooierd heb je gekocht, ook al is het er maar een.
    Wat lief die reactie hierboven....

    lieve groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke foto's..mooi schaap.....
    Fijne zondag en de foto's van de krans houden we gewoon tegemoet!
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ah wat een mooie ram schaap !!!
    Fijne zondag groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ohhh....wat heb je weer een prachtig schaap aan je verzameling toe kunnen voegen lieve Anita. Wat leuk om zo'n verzameling op te bouwen en ook ben je gezellig aan het knutselen met je dochterlief, ik vind de paaseieren heel mooi geworden en wat een leuk werk is het hè. Ik heb vorig jaar ook diverse eieren beplakt, ga binnenkort ook maar aan de slag.
    Fijne zondag.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een pracht beest! En je eieren zijn ook heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuk schaap voor op je farm enne verder niet nieuwsgierig hoor ... maarre laat je nog meer van die eieren zien?

    BeantwoordenVerwijderen
  18. anita ze zijn zo mooi!!!!
    gelijk heb je hoor en de eieren zijn geweldig!!!!!!!!!!!!!

    een fijne dag anita!

    lieve gr. marja

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief dat je een berichtje achterlaat, heel erg bedankt.

Populaire berichten