woensdag 12 januari 2011

Schapenfarm....

Gisteren kreeg ik de schapen binnen die ik besteld heb bij Brocaatje at Home. Karin zei dat ik dan wel een schapenfarm kon beginnen dus vandaar de titel voor vandaag.

Hieronder al de schapen die ik nu heb.

Schaapjes ooit een keer gekocht bij Intratuin rond pasen

Ook deze schaap heb ik bij Intratuin gekocht

Deze schapen heb ik van mijn eerst verdiende geld
geld na mijn scheiding gekocht

net binnen gekomen gekocht bij Brocaatje

hij heeft nog geen vaste plaats

Ook net binnen gekomen ik kon ze toch niet laten staan?

Kijk nou toch wat een snoetje!!!

Ook deze hebben nog geen "vaste" plaats

Het was even zoeken maar ik heb ook nog  een
eierwekker met een schaap

Natuurlijk heb ik nog andere beesten.. wat vinden jullie
moet ik hem nog wit verven?

En mijn kip deze heb ik al heel veel jaren, mijn verzameling
van dit soort kippen was vele malen groter maar er is iets
fout gegaan en nu heb ik er nog maar 1.
Hebben jullie wel gezien dat ik weer een nieuwe header heb gemaakt... het gaat elke keer wat makkelijker.
Ik kreeg de vraag of ik al in het voorjaar zat.. maar zo was het niet bedoeld... ik had een ei voor mezelf gebakken en toen lag het allemaal zo leuk bij elkaar.. dus maar even foto's van gemaakt.

Vandaag voor het eerst naar hydrotherapie geweest... (dat is niet meer dan zwemmen en oefeningen doen in het water)
Ik ben weer wat wijzer zwemmen (op de buik dus) met één arm gaat heel goed maar rugzwemmen met 1 arm is lastiger. Ik kon niet met alle oefeningen mee doen.. maar het gaf me wel een goed gevoel.... misschien wordt ik nu iets fitter...
Nu ben ik alleen bekaf.. gister therapie, vanochtend therapie... dat hakt er wel in.. morgen werken....
en vrijdag.... vrijdag ga ik met mijn therapeut (in zijn auto) oefenen met autorijden...de therapeut weet niet of het gaat lukken maar dan weten we dat ook maar weer.

Bedankt weer voor het lezen en de eventuele reacties en een hartelijk welkom aan mijn nieuwe lezers... ik heb al 153 volgers....!!

45 opmerkingen:

  1. Wat leuk al die schaapjes die bij jou een plekje in huis hebben en succes met je autorij-oefenen. Groetjes, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. AWat heb je al een leuke verzameling! Ik denk dat er nog veel meer gaan volgen, ze zijn zo leuk!

    Groetjes, Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend leuke verzameling schaapjes, nee die kun je inderdaad niet laten staan.
    Erg grappig zo op zo'n 'plankje met wieltjes'
    Schaapjes als verzameling ben ik nog niet vaak tegen gekomen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. bèh, bèh, wat een schattige collectie schaapjes! gefeliciteerd met je volg(st)ers ... je blog is zo leuk dat er beslist nog heel wat bijkomen. liefs, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hey, wat lief al die schaapjes, heb ook een schaap bij haar besteld,komt denk ik morgen.

    zou die eend zeker wit verven, leuk

    fijne avond groet Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattige schaapjes, die op wieltjes met echt schapenwol leuk hoor. Die kan je inderdaad niet laten staan. Ik heb van de 153 154 gemaakt.

    groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhh.....wat een prachtige schaapjes, ik had mij er ook al aan zitten te vergapen, vooral die wolletjes op wieltjes vind ik prachtig. Hoort echt bij het voorjaar (Pasen).
    Ik zal liegen als ik zou zeggen....niet verfen die eend hihi....heb ze zelf net allebei wit geschilderd.
    Ook je Header is prachtig geworden....wat is het leuk om te doen hè en we worden steeds handiger.
    Fijne avond en liefs, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke schapenverzameling!

    Fijne avond,
    Miranda

    O ja, ik denk dat een witte eend toch ook wel erg mooi is...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Aaaa wat lief zo'n verzameling.
    Niet verder vertellen hoor ze staan hier ook al klaar hi hi

    liefs Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ach wat leuk !!!!!
    Al die schaapjes,je kunt ze zelf ook heel goed maken van een stukje van een schapenvacht met het leer er nog aan,je weet wel,die je op de vloer kunt leggen,die dus,gaat heel goed en ze worden heel erg leuk.
    En tja je eend,als het een oude lokeend is moet je deze nooit verfen hoor !!

    Lieve groetjes
    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lief snoetje hoor, en ik vind die op wieletjes de leukste. Succes hoor vrijdag gaat vast wel lukken toch?? Groetjes Emmy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke verzameling...zo heb je aan het eind van het zomerseizoen genoeg wol hi hi! En de eend verven...ik twijfel, dus aan mij heb je niet veel :-)

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt je schaapjes aardig op het droge[flauw he!] maar zonder dollen,leuk zijn ze ,zeker die wollige op wieltjes.Die eend zou ik persoonlijk wit schilderen .Spannend hoor proberen weer te gaan autorijden ,succes hoor!!
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke verzameling, vooral die snuitjes erg leuk.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een liefies die schaapjes van jou. En inderdaad die kon je echt niet laten staan wat een lieve koppies!
    Succes met alle oefeningen en hopelijk gaat het autorijden lukken.
    Fijne avond
    Lieve groet Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Die tweede en derde foto van de schaapjes vind echt om te knuffelen. Nee serieus die vind ik echt helemaal leuk!

    Enne nee hoor je hebt er al 155! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geweldig die schapen van je Anita, wat een leukerds zitten erbij, leuk om te sparen.
    Heel veel succes met het proberen auto te rijden. En dat je bekaf bent is toch logisch hoor dat zal elke keer beter gaan.
    Je header vind ik ook heel erg mooi, leuk he om te doen.
    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke kudde, uhh verzameling. Die van Brocaatje is heel leuk!
    Groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel veel succes morgen met autorijden. En lief al je schaapjes. Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hee mam..

    je schaapjes zijn erg leuk. en ik zou het eendje toch echt wit verven.. dan past hij beter in huis. Tot vrjdag.

    Xx Mignon

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Maar goed dat het nog niet zo laat is, anders zou je er slaperig van worden al die schaapjes tellen! Het is wel een hele lieve verzameling, ben dol op schaapjes, wij hebben ze soms achter huis in een weiland lopen en ze kunnen je zo schaapachtig aanstaren... tja daar zijn het schapen voor hè?

    Groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. mooi je header het viel mij gelijk op leuk dacht ik gelijk en het is straks al weer pasen en heb nu al zin in de voorpret je schaapjes zijn zoooooo leuk, liefs Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  23. je hebt al een leuke verzameling. Je hebt ze op leuke plekjes staan.

    Groetjes Von

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik vind je schapen verzameling helemaal geweldig!!! Wat heb je al veel verschillende en wat zijn ze allemaal leuk. Heb je ze in een apart kast staan o.i.d. of gewoon overal neergezet?
    Ennuh...ik ben ook zo'n 'wit' mens en zou de eend ook wit schilderen maar ja.....??
    Fijne dag, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hahaa..ja..ik las al ergens dat jij een schapentic had:-) dit maakt je verzameling natuurlijk helemaal compleet Hè? Ze zijn ook wel heel schattig hoor!

    Lieve groet, Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuk leuk....je bent al een beetje in pasen zie ik.....althans dat roept het bij me op...de eitjes, de schapen...maar geeft niets hoor, mij zul je niet horen.....ik houd hier van.
    Je banner is echt een plaatje zo met het veertje.....
    Fijne avond
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  27. heb je je schaapjes al op het droge...?
    Succes met al je therapien, heftig hoor.
    En wat ga je hard met je volgers...ben je al bij me langs geweest voor m'n give away, of hou je niet van hartjes:)
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een leuke schapenfarm heb jij! Je nieuwe aanwinsten zijn prachtig! Je kunt ze overal neerzetten! Je header is ook fraai!

    Sterkte met je gezondheid en die eend.....die zou ik wit maken! Heel ander sfeertje!

    Lieve groet
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een leuke schaapjes.....en leuke header foto......liefs Ria...ik ga slapen.......laat !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat leuk al die schaapjes. Die bovenste van intratuin heb ik ook. Hebben hier jaren in het toilet gestaan, samen met allerlei schapenfoto's. Veel sterkte en succes met de therapie, weet (helaas) uit ervaring hoe vermoeiend dat kan zijn.....
    Fijne dag, lieve groet, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een schatjes, leuk zo her en der een herhalend thema. Succes morgen met autorijden! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een geweldig mooi Schaapjes fantastisch
    heel mooi Anita
    En ik wens je heel veel sterkte toe met je herstel en Therapie
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  33. proficiat met je vele volgers, leuk he? enne schaapjes, heerlijk, ik heb veel in huis van schaapjes, wol, succes morgen met de autolessen, liefs marion

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik hoop dat het helemaal goed gaat komen, vrijdag!Ik duim voor je!

    Wat leuk, die schapen verzameling! Zo mag je het onderhand wel noemen, toch?
    Er zitten een paar hele leuke bij!

    Fijn weekend alvast, groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Behhhh...ja, echt ze zijn onwijs lief. Vooral die op wieltjes.
    Groetjes, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  36. heel mooi je schaapjes verzameling!!fijne avond nog...

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hoi Anita,

    Je vroeg op mijn Blog of ik de eend zelf wit had gemaakt ?..
    Nee dit is een antiek lokeend en deze was al zo,hij is prachtig.

    lieve groetjes
    Dicky Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Echt lief die schaapjes. Houd je ook van lammetjes?

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Geweldig al die schapen! Echt een mooie en vooral leuke verzameling! Ik heb er twee op de vensterbank staan, zodat onze schapendoes wat te hoeden heeft... Maar ik vind ze zelf ook prachtig.
    De eend zou ik wit maken, maar dat heb ik op het moment met alles :o)

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  40. enne tuurlijk wil ik graag zaden met je ruilen , wat een superleuk en fijn idee van je , liefs marion

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hay Anita,

    alles goed op de schapen farm haha
    Ziet er gezellig uit al je schapen :-)
    Succes met het rijden hoor,en je banner PRACHTIG!
    fijn weekend groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Zoo wat een hoop schaapjes,ze zijn stuk voor stuk schitterend en ook ik vind je banner prachtig,ik hou wel van voorjaars foto`s,dan ben ik niet zo met de winter bezig haha,succes met je therapie,fijn weekend,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hoi Anita,
    Geweldig leuk, je schaapjes-verslaving. Er zitten hele mooie bij. Complimenten!
    En je doet therapie begrijp ik: suc6 daarmee.
    IK hoop niet voor iets heel rots of ernstigs?
    Hopelijk gaat het de goede kant met je op.
    Hartelijke groet van Ingeborg

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hoi Anita,

    Dank je wel voor je gezellige reactie op mijn blog. Ik heb ook met veel plezier door jouw blog gescrolled. Wat woon je mooi zeg!! Lief ook je verzameling schaapjes.

    Ik wens je een gezellige nieuwe week!

    Lieve groet, Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wat een lieve schaapjes !!! Ik moest wel even lachen om je schaap na de scheiding :-) Ik kocht 2 koeien !!! Wat een mooie header, ik ben nog steeds headerloos, geen idee hoe het moet dus dan maar zonder, ik had eerst altijd kant en klaar headers maar op een dag klikte ik op ontwerpen en nu heb ik de nieuwe layout, met de oude kon ik alles maar met deze gebeuren steeds rare dingen als ik wat wil veranderen. Groeten Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief dat je een berichtje achterlaat, heel erg bedankt.

Populaire berichten