vrijdag 7 januari 2011

Give away gewonnen .....

De 1e januari las ik de blog van haar ik had haar verrassings give away gewonnen!!!
wat een ongelooflijke leuke verrassing en zeker leuk om het jaar mee te beginnen.
Nou heeft Marga besloten om (tijdelijk) te stoppen met bloggen, dus ik vroeg haar of het haar wel uitkwam om nu ook nog een pakket voor mij samen te stellen.
Maar Marga gaf aan ik ben er aan begonnen dus ik ga het ook gewoon afmaken en toen werd het spannend want wanneer komt het pakketje.............
Vandaag moest ik me om 9.00uur melden in het ziekenhuis (waarover later meer) de dokter liep meer dan een half uur uit! 
En toen naar huis, manlief was de taxi en toen ik thuis kwam ging ik toch even bij de postbussen kijken, niet meer aan het pakketje gedacht ennnn daar lag de brief van TNT!! 


De postbussen staan aan de weg en wij wonen op het 1e eiland en moeten ongeveer 5-7 minuten lopen naar huis.
Dus wij krijgen bij alle pakketjes deze brieven, maar aan de weg ligt ook het restaurant/cafe/hotel die bij het woonarkenpark hoort en de meeste postbestellers brengen onze pakjes in de kroeg en daar mocht ik mijn pakje dan ook ophalen.

Heeft er iemand schoenen besteld?

en toen begon het grote uitpakken:


een cadeau ingepakt met een
mooie kaart en hart.
alles bij elkaar op een foto

Wat zat er allemaal in:
een mooi tulband vorm
een mooie kaart 
2 geweldige klossen met touw (wit en grijs)
hele mooie kaarsjes zulke dunne heb ik nog nooit gezien!
2 verschillende kantjes
een vormpje van een eend
een klein hartje
en een kruisje
en last but not least..... 

de koektrommel wat een geweldig cadeau!
Marga ik ga je nog een mail sturen maar ik wil je vanaf hier echt super bedanken... wat een lief en mooie cadeautjes. Marga had ook nog iets opgeschreven op de kaart kijk maar:


Ze hoopt..... dat ik de spulletjes een beetje leuk zou vinden...... Marga wat denk jij nou??? IK VIND ZE GEWELDIG!!!
Ik ben al weer een beetje bezig om ze neer te zetten daar komt vanzelf wel weer een foto van....nu ga ik er in mijn eentje van genieten....nogmaals DANK!!!

Update:
Ik ben vandaag naar het ziekenhuis geweest en tarahhhh ze weten wat het probleem is waarom ik nog steeds mijn arm niet kan optillen en pijn heb!
Ik ben zo blij, eindelijk niet meer het idee dat ik een trut/aansteller ben.
Ik heb het verhaal volgens mij al eens verteld maar toen ik net een dag uit het ziekenhuis was heb ik geprobeerd om de douchekop op te vangen die viel uit zijn houder.
Ik heb wel 10minuten gejodeld en nu blijkt dat er toen waarschijnlijk iets gescheurd is.
Er is nu ontdekt dat ik een partiële scheur in mijn pees heb. Dit is niet operabel en moet met rustige fysio in orde komen. Orthopeed gaf er 3-6maanden voor.

Morgen ga ik naar haar want de nieuwe JDL is binnen en die wil/moet ik hebben.
Vanmiddag heb ik bij haar die ongelooflijke leuke schapen besteld.. ik kon niet kiezen dus ik heb ze allemaal besteld.....ohhh nu nog aan manlief vertellen.
Mijn schapentic begint wel vormen aan te nemen maar ik heb het nog onder controle hoor.... echt waar!

29 opmerkingen:

  1. Wat een gave give away heb je gewonnen zeg...allemaal hele leuke spulletjes!

    En ik ben zo blij voor je dat ze nu de oorzaak hebben kunnen vinden...het scheelt voor jezelf enorm dat het nu een naam heeft, al heb ik nooit aan je getwijfeld hoor, zoiets bedenk je toch niet voor je lol!

    Ik wens je een heel fijn weekend en doe Ria maar mijn hartelijke groeten hi hi!

    Een fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke give-away heb je gewonnen, dat is echt leuk om uit te pakken.
    Toch wel fijn dat je nu in ieder geval weet waar het aan ligt en dat je je geen aansteller hoeft te voelen. Wel balen maar goed luisteren naar wat de fysio zegt. Ik wens je heel veel geduld en het komt goed dat weet je.

    Heel fijn weekend Anita!

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie Give Away heb je gewonnen .Wat goed dat ze nu weten wat er aan de hand is ,vergt weer wat tijd en ik hoop echt voor je dat het goed komt al kost het ''wat'' tijd ,lastig want je bent volgens mij een juffie ongeduld .Pas goed op jezef hoor!!
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldige give away heb je gewonnen. Da's nog eens genieten zeg. Prachtig hebbedingetjes en wat 'n fraaie koektrommel.
    Dan is het prettig dat je nu precies weet wat er aan de hand is. Natuurlijk is dit niet 1-2-3 verholpen maar met behulp van goede fysio hoop ik dat het snel verlichting geeft. Ik wens je een prettige avond, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je een prachtige kado's gekregen van Marga en ohhhh......die schapen, daaraan heb ik me ook zitten te vergapen hihi, dus jij bent me voor geweest, ze zijn echt prachtig.
    Gelukkig dat ze eindelijk iets gevonden hebben, nu kan je over gaan met een behandeling.
    Fijn weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke spulletjes heb je gekregen en fijn om te horen dat ze nu tenminste de oorzaak van je pijn hebben gevonden. Sterkte!!! Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. zo gefeliciteerd zeg. dat is nog eens een geweldige give away. superdesup...daar zal je veel plezier van hebben. fijn dat je nu weet waar je aan toe bent met je arm. en nu maar geduld hebben. en wat lees ik nu ..DE JDL...is dieal weer uit..daar moet ik eerst maar even achteraan dan
    fijn weekend
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn dat er een oorzaak is gevonden, dan kun je het gericht behandelen.

    Wat een mooie give away, goed begin van het weekend...

    Groeten,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie doos vol met mooie spulletjes Anita,geniet ervan hoor en hopelijk is je arm weer vlug de oude!fijn weekend....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd hiermee. Het ziet er echt heel mooi uit.
    En doe voorzichtig met je blessure, laat de fysio maar zijn werk doen.

    Groetjes Von

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Duidelijk bericht in het ziekenhuis, een hele mooie give away, leuke schaapjes onderweg enne ... doe je Ria morgen de groetjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk dat je gewonnen hebt! Een mooi cadeau zeg!
    Fijn dat er nieuws is over je schouder, kan er nu tenminste gericht gewerkt worden. Dus binnenkort schaapjes-foto's op je log! Ben benieuwd..

    Fijn weekend! Groetjes, Nens

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke give away........en tot morgen dan......hahahahha!!...fijne avond liefs Ria.....xxx......

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goed dat je nu weet wat er mis is met je schouder Anita, dat met die douche kop klonk ook helemaal niet goed.
    Ik hoop dat het goed komt,
    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat ben je verwend zeg...heerlijk!!!!
    Fijn dat je nu meer weet....nu weet je wat het is........
    Fijn weekend
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat ben jij verwend zeg,geniet ervan. En die schaapjes,zat gisteravond ook al zal ik wel ,zal ik niet ,heb ze nog niet besteld maar het weekend is nog niet om

    groeten bep

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie spulletjes! Geniet er maar lekker van!

    Liefs, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heerlijk om zoiets te krijgen. En je hebt het ook mooi gefotografeerd.
    Fijn dat je nu gericht kan werken aan je herstel.
    Groet, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wauw hé wat een super mooie give away heb jij gewonnen veel plezier ermee!!

    En doe rustig aan hé, lieve groet van mij stina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Anita...alleen de mensen die hem bestellen krijgen een kadootje iets heel kleins hoor!!...dit ivm de verzendkosten.......en dat vinden ze leuk !!.........met de kerst heeft iedereen gehad.....als het goed is........leuk je te hebben ontmoeten......verder nog een leuke dag gehad ??...liefs Ria....

    BeantwoordenVerwijderen
  21. De vrolijkheid straalt van je berichtje af!!! En dat is natuurlijk heel begrijpelijk nu je weet wat de oorzaak van de pijn is. Hopelijk dat het met de juiste oefeningen straks weer helemaal goed is en je pijnloos verder kunt.
    En wat een prachtige spulletjes hebt gehad!! Bofkont :)
    En heb je je man inmiddels al verteld over de schapen?
    Fijne zondag
    Groetjes Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw wat een prachtige give-away heb je gewonnen,echt super,veel plezier ermee en fijn dat ze weten wat je hebt,kunnen ze je tenminste helpen,ik wens je een fijne week,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een geweldige give-away. Je boft maar met zo's mooi cadeau. Daar zou ik ook wel raad mee weten hoor. Maar goed, hij is voor jouw.
    Hoop dat je er veel plezier aan beleeft. Het is je van harte gegund!

    warme groet,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat heb je een prachtige give away gewonnen!
    Fijn dat je nu weet waarom je zo een pijn hebt. Hopelijk met de juiste fysio gaat het snet beter!

    Lieve groet,
    Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gorgeous thing!!!All of them! Congratulation to you!!!Hughs Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hai,jij bent al bij Ria geweest ik zou vandaag gaan maar heb ook n arm eigenlijk elleboog die doet haar eigen ding,mag zo dus weer naar de huisarts 11e keer en dat voor n elleboog!Jij krijgt nu gelukkig hulp,je gaat aan je eigen vermogen twijfelen als je iedere keer voor t zelfde naar n dokter moet!Je give-a-way is boffen zeg wat n mooie spulletjes.Groetjes,Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een prachtige Cafe-verrassing! geweldig..
    En gelukkig valt alles mee en dat het met de Fysio opgelost kan worden..

    Je bent al helemaal in de voorjaarsstemming met de schapen en je banner;)

    Groetjes, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Anita,

    Wat een leuke spullen kreeg je van Marga! Puur genieten meis!

    Wat fijn dat je nu eindelijk weet wat er aan de hand is!Niet dat de pijn daar minder door word, maar toch.......

    Lieve groetjes van Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Anita
    Ben op het ogenblik dus niet zoveel online maar ik dacht ......ff gaan kijken of Anita het pakketje al heeft gekregen maar dat zit dus wel goed! Ben blij dat je de spulletjes leuk vind. Ben benieuwd waar ze terecht komen bij jou maar daar zal op z'n tijd wel een foto van voorbij komen hoop ik!
    Liefs Marga

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief dat je een berichtje achterlaat, heel erg bedankt.

Populaire berichten